Bei mir geht es ab dem Zeitpunkt, wo die Sendung in der App wegen Ablauf der Delivery Period nicht mehr unter "Shipped", sondern unter "To Be Reviewed" steht.
Ich brauche noch mal Hilfe.
Ich hatte bis jetzt nicht wirklich intensiv was mit der Dispute funktion bei Ali zu tun.
Der Status "To Be Reviewed" kam und ich konnte ein Dispute eröffnen, das tat ich dann auch und zur Auswahl gab es meine ich nur "Purchase Protection is running out, but package is still in transit" das habe ich dann ausgewählt.
Darauf hin bekam ich die folgende Automatisch generierte Email
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".
Problems with the order = Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Judgement from AE = Invalid
Invalid Reason = After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 4 days
Response time: 4 days
Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.
Ist das alles jetzt richtig so oder habe ich anfangs bei der Auswahl des Dispute Grundes was falsches ausgewählt?
Danke euch.